TIPS voor het opzetten van uw prive-GYM

Zet uw eigen sportschool!

Als u ervoor kiest om thuis fitness te gaan, moet u de volgende vragen stellen:

• Wat zijn mijn doelen en welke apparatuur en diensten nodig hebben om hen te bereiken?

• Hoeveel moet ik betalen voor mijn welzijn?

• Hoeveel ruimte heb ik?

Wat zijn mijn doelen en welke apparatuur en diensten nodig hebben om hen te bereiken?

De analyse van hun doelen is de eerste stap te zetten met rationaliteità hun huis sportschool. Zo zal een marathonloper die willen trainen thuis in regenachtige dagen hebbenà onvermijdelijk kiezen voor een professionele loopband, terwijl mevrouw Maria die wil een paar kilo te profiteren van het gemak te verliezenà dat zijn woonplaats biedt de potrà kiezen apparatuur meerù eenvoudig en goedkoop.

Ook de keuze van diensten è belangrijk. Je kanò besluiten gebruik te maken van de constante aanwezigheid van een personal trainer, zijn periodiek advies te maken, of als u de nodige kennis die je kuntò doen hun opleiding in totale autonomie.

Hoeveel moet ik betalen voor mijn welzijn?

Gezondheid è goede più belangrijk, Geld maakt niet gelukkigà, Nou, ondanks de diepe waarachtigheidà van deze claims een van de bezwaren più Vaak è gewoon om te zeggen: ik weet niet waaromé kost te veel.

Tijdens de verkoop mensen lopen de winkels op zoek dell'affarone, zie je het uit komen happy, overtuigde goed besteed € 200 voor een katoenen T-shirt met witte opdruk op een stylist trend. En dan wordt ons verteld door dezelfde mensen die vier uur per maand van personal training thuis voor de prijs van 160 € te duur zijn. Hoeveel kost het om te gaan van de fysiotherapeut om een ​​iontoforese maken dan 10 minuten?

Echt een katoenen T-shirt is meer waardù van uw gezondheid en uw welzijn?

Vandaag is de markt biedt een breed scala van producten voor het huis fitness vanaf klassieke banken en stappen te krijgen tot de nieuwste generatie machines massaal bekendgemaakt door de media.

Vergeet niet dat de prijs en kwaliteità più groeien vaak samen. Vraag altijd om een ​​garantie op het product en als je de kans hebtà Vraag advies aan uw persoonlijke trainer.

Hoeveel ruimte heb ik?

De ruimte is in veel gevallen het obstakel più moeilijk te overwinnen om succesvol opzetten van uw eigen huis sportschool. Gelukkig zijn tegenwoordig op de markt verschillende soorten hulpmiddelen die gemakkelijk weg kunnen worden gebracht na gebruik. Echter in veel gevallen de kwaliteità apparatuur gaat samen met de ruimte, è is het moeilijk om het opzetten van een professionele fitnessruimte in kleine ruimtes.

Het is ook belangrijk om elk detail te controleren, zoals esthetiek en harmonie van het apparaat met de stijl van de kamer, de aanwezigheid van stopcontacten (voor het geval dat het noodzakelijk is het gebruik van elektrische stroom), de vloer en de afdichten van (een professionele loopband kanò meer dan 150 kg).

Als u van plan om vrije gewichten te kopen, de voorkeur aan deze wielen of gekocht matten om uw vloer te beschermen.

We hebben voor u drie voorbeelden van sportscholen middelgroot (6 m) op basis van uw conditie.

Selecteer uw niveau van de fysieke fitheid niveau: beginner tussen- gevorderd